› 
  • a kedvezményezett neve: ALADDIN MEDICAL Kft.
  • a projekt címe: ALADDIN MEDICAL Kft. infokommunikációs fejlesztése
  • a szerződött támogatás összege: 11 272 000 Ft
  • a támogatás mértéke: 40%
  • a projekt tartalmának bemutatása:

A fejlesztés során SAP Business One Vállalatirányítási Rendszer bevezetése történik meg, mely 5 funkcionális területet fed le:


1.      Vállalati CRM, értékesítési terület: kezeli a vevőkkel, viszonteladókkal és szállítókkal kapcsolatos adatokat, beleértve a profilokat, kapcsolattartási adatokat és számla egyenlegeket. Árajánlatok létrehozása, vevői rendelések bevitele, kiszállítások beállítása, készletmérleg aktualizálása.


2.      Kontrolling és döntéstámogatás: adatbázis kapcsolatok, riportok, eredmények exportálása. A vállalat szinte valamennyi aspektusáról informatív beszámolót készít, beleértve a vevői és szállítói követelést, értékesítést, cashflow-t, ügyfélkapcsolati összegzéseket, könyvvitelt, raktári készletet, eredmény kimutatást, árképzést és vevői tevékenységet. Az rendszer számos standard lekérdezéssel rendelkezik


3.      Beszerzési, logisztikai terület: átláthatóvá válik a vállalat logisztikai folyamatai. raktárkezelés, beszerzési számlák, szállítók kezelése, leltár, készletgazdálkodás.Optimalizálja az értékesítési és szervizrészlegek képességeit, mivel támogatja a szervizműveleteket, a szervizszerződések kezelését, a szerviztervezést, a vevői interakciós tevékenységeket, a vevőtámogatást és a lehetőségek kezelését. Az integrált Szerviz modul olyan funkciókkal bír, melyekkel kényelmesen, részben automatizálva kezelheti a sorozatszámos termékei értékesítését is.


4.      Pénzügyi, számviteli terület: szállítói és vevői számlák kezelése, főkönyvi- és adó analitikák készítése, bankszámla- és pénztár kezelés. Kezeli az összes pénzügyi tranzakciót, például a főkönyvet, a számla létrehozását és karbantartását, a naplókönyvelést, a valutaárfolyam-változásokat és a költségkereteket.


5.      Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technikát alkalmazó rendszer: elektronikus munkalap, Eseti szervizelés, munkavégzés, Eseti és rendszeres karbantartások kezelése, Karbantartási tervek kezelése, Átalánydíjas karbantartási, javítási szerződések kezelése, Visszahívási akciók, RMA folyamatok kezelése, Készülék életút kezelés, Teljes körű átláthatóság, Munkaütemező vezérlőpult, Mobil alkalmazás.


  •         a projekt befejezési dátuma: 2021.03.31.
  •         projekt azonosító száma : GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2020-02057


szecsenyi2020